Dizainas be pavadinimo (2)

Neprisiskambinate į registratūrą? Mes Jums perskambinsime! (Naujovė)

Siekdami pagerinti pacientų aptarnavimo kokybę ir registratorių darbo efektyvumą, mūsų įstaigoje įdiegta skambučių valdymo sistema. Tai sprendimas, kuris leidžia efektyviau administruoti pacientų skambučius ir užtikrinti, kad nei vienas skambutis neliktų nepastebėtas.

Kuo ši sistema naudinga pacientams?

Dažnas pacientų nusiskundimas – negalėjimas prisiskambinti į registratūrą, ypač piko valandomis. Nuo šiol situacija keičiasi iš esmės – kiekvienas skambutis bus automatiškai registruojamas sistemoje, tad net jei tuo metu registratorės negali atsiliepti, skambutis nebus prarastas. Gavus pranešimą apie praleistą skambutį, mūsų darbuotojos visada perskambins pacientui. Tai suteiks pacientams daugiau ramybės ir užtikrintumo, kad jų klausimai ar prašymai bus išgirsti ir išspręsti.

Patogiau ir mūsų darbuotojoms

Naujoji sistema padeda optimizuoti registratorių darbą, leidžia joms geriau valdyti skambučių srautus, planuoti atskambinimus ir skirti daugiau dėmesio kiekvienam pacientui. Tai taip pat sumažina stresą ir darbo krūvį piko metu.

Pagerinta paslaugų kokybė

Skambučių valdymo sistema – tai dar vienas žingsnis link kokybiškesnių, šiuolaikiškų sveikatos priežiūros paslaugų. Tikime, kad šis pokytis ne tik palengvins bendravimą, bet ir prisidės prie bendro pacientų pasitenkinimo mūsų įstaigos teikiamomis paslaugomis.

Susijusios naujienos